“HA VALAKI KIZÖKKENTHETŐ, KIZÖKKENTEM!” INTERJÚ A KÍSÉRTÉS NATIJÁVAL

Szeptember 1-jén elindult A Kísértés reality a TV2-n, melyben húsz mindenre elszánt kísértő vágott neki a nagy kalandnak, hogy próbára tegyék a beköltöző párok párkapcsolatát. A Nagy Ő műsorból ismertté vált Natival villáminterjút készítettünk, melyben mesélt nekünk a műsor legnehezebb pillanatairól, a fiúkról, és azt is elárulta, kapott-e mostanság rózsát valakitől.



Budapest Eye: Mint ahogy te fogalmaztad meg a sajtóeseményen, Jákob Zoli háreméből becsöppentél A Kísértők közé. Tetszik a váltás, és hogy élted meg ezt a nem hétköznapi kalandot?

Nati: Elég érdekes váltás volt. Itt már négy férfi van és nem csak egy. Szóval már válogatni is lehet. (nevet) Viccet félretéve, úgy kezdtem bele ebbe az egészbe, hogy ez egy nagy-nagy élmény lesz és tapasztalatokat gyűjthetek. Akár kapcsolati téren is.

Budapest Eye: Mi volt a forgatás alatt a legnehezebb?

Nati: A közös együttélés a lányokkal. Az volt benne nehéz, hogy voltak lányok, akik ugyan azokra hajtottak és ebből kialakult a rivalizáció. Helyette megbeszélhettük volna, hogy igen, mi Kísértők vagyunk, az a dolgunk, hogy a párokat szétszedjük, ne egymás ellen feszüljünk. Sok érdekes mutatvány volt. Ezekre majd fény derül. Az is megviselt, hogy kamerák voltak körülöttünk mindig, mindenhol. Nem volt egy olyan tér, ahol csak én lettem volna, egymagam. Mindig nyüzsi, meg veszekedés… ez komoly meló volt.

Budapest Eye: Milyenek voltak ebben a műsorban a fiúk? Jákob Zolihoz képest.

Nati: Szerintem ezek a fiúk még nincsenek azon az igazi férfi szinten, mint a Zoli. Jákob Zoli egy tisztelettudó férfi. Nem azt mondom, hogy ők nem azok, csak a Kísértő fiúk egy másik csuporból jöttek.

Budapest Eye: Bár A Nagy Ő-ben sem voltál egy szerény szűzlány az apácazárdából, mégis milyen volt egy viszonylag negatív karakter bőrébe bújni? Mégiscsak kemény feladat lehetett Kísértővé válni, ugye?

Nati: Igen, valóban az volt. Őszintén, azzal, hogy mi szét próbáltuk szedni a párokat, úgy gondolom, hogy mi igazából segítettünk. Segítettünk nekik, hogy megtudják, hogy ki hű a másikhoz. Úgy voltam vele, hogy elhaverkodok, elleszek, és ha valaki szimpatikus, majd nyitok felé. Ha valaki kizökkenthető, akkor kizökkentem.

Budapest Eye: Péntek-Gyulai Virág, akivel A Nagy Ő műsorban szerepeltetek, mind a mai napig az egyik legjobb barátnőd. Ugye jól tudom?

Nati: Így van!



Budapest Eye: A Nagy Ő szereplők közül csupán ti ketten maradtatok a köztudatban. Jelen vagytok díjátadókon, filmpremiereken, vöröszszőnyeges eseményeken és a média is csíp titeket. Mi a célod a hírnévvel?

Nati: Célom? Nos, valójában engem nagyon érdekel a média és próbálom színessé tenni ezt a világot. És boldoggá. És szórakoztatni az embereket.

Budapest Eye: Mit lehet tudni a magánéletedről? Hogy vagy most?

Nati: Remekül! Remekül vagyok! Egyetemre járok, kommunikáció-médiatudomány szakra. Egyengetem az életem, új vállalkozásba fogok kezdeni, építkezem, lakást újítok fel, szóval vannak teendőim bőven. A magánéletemről pedig annyit, hogy jelenleg nincsen Nagy Ő a láthatáron, szóló vagyok.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések