A TEA-BOTRÁNY A MÚLTÉ - KÉT TELJESEN MÁS LÁNY TÉRT VISSZA AZ ÁZSIA EXPRESSZEL!

A botrány nem ártott a lányoknak, igaz, nem ez volt életük legjobb szakasza. Ők mégis talpra álltak és együtt vágtak neki az Ázsia Expressz kaland-reality legújabb évadának, ami többféle szempontból is megerősítette őket. A tea szeánsz botrányról, annak átvészeléséről, az abból való építkezésről, és természetesen a Fülöp-szigeteki kalandjaikról is beszélgettünk Sáfrány Emesével és Béres Anettel, akiknek története mindenki számára érdekes és tanulságos lehet.

Forrás: TV2


Budapest Eye: Az Ázsia Expressz intrójában is teáztok. Ez a dolog kísért titeket. Mégis, ez a szerencsétlen eset összekovácsolt titeket. Milyen volt ebből a “tea szeánsz” botrányból felállni?

Anett: Amikor a TV2-től felkerestek minket, hogy elvállalnánk-e az Ázsia Expresszt, akkor pont azért mondtunk igent, hogy egy kicsit változtassunk azon a véleményen, amit az emberek gondolnak rólunk. Illetve, hogy kiszakadjunk abból a szerepből, hogy mi vagyunk a “két teás lány”. A célunk a versennyel az, hogy megmutassuk, valójában milyen lányok vagyunk. Erősek és mások vagyunk, mint amit rólunk gondolnak.

Emese: Mindamellett azért is, mert sokan félreértették és azt hitték, hogy az eset óta mi nem vagyunk jóban, illetve rontott a kapcsolatunkon. Ez egyáltalán nem így van. Mi egy mély szövetséggel tudtunk nekiindulni a versenynek. Az persze majd kiderül, hogy ezt tudtuk-e kamatoztatni, vagy kevésbé. (sandán mosolyog) Attól függetlenül, hogy ez a műsorban is szóba került, azért ezen már túl vagyunk s rengeteg dolog történt velünk. Nem csak eme eset körül forgott az életünk. Mind a ketten saját vállalkozást vezetünk, éljük és építjük az életünket, lelkileg folyamatosan fejlődünk. Ez most egy állomása volt a közös kalandunknak.

Anett: Valójában ez nem is a mi döntésünk volt, mármint hogy a média ezt felfújja. Ha nekünk lehetett volna választási lehetőségünk (főleg nekem), akkor ezt az egészet nem a nyilvánosság előtt csináltuk volna végig.

Budapest Eye: Igen, ezt láttuk is, hogy sokáig teljesen elzárkóztatok a nyilatkozatoktól, nem adtatok interjút senkinek. Majd később megtört a jég és a nyilvánosság előtt is tudtatok róla beszélni. Miért döntöttetek végül így?

Emese: Azért, mert nagyon sok félreértés és téves információ keringett az esetről. Szerettük volna tisztázni az igazságot.

Anett: Én akkor teljesen eltűntem. Pont azért, mert a célom az volt, hogy ez ne kerüljön be a médiába. De mivel akaratom ellenére is ott volt, ahogy Emese is említette, nagyon téves infókkal, ezért döntöttem úgy, hogy akkor elmondom, mi a való. Tiszta vizet akartam önteni a pohárba.

Budapest Eye: Anett, milyen sérülésekből kellett felépülnöd?

Anett: A baleset során eltört a gerincem, ripityára tört a sarokcsontom és öt bordám is eltörött. Nagyjából ennyi. Ebből kellett nekem felépülnöm, ami másfél évig tartott.

Emese: Ez már önmagában egy nagyon-nagy dolog, hogy Anett egy ilyen felépülésből indult neki az Ázsia Expressznek. Az én szememben ez nagyon becsülendő, hogy elvállalta és fizikailag is megmutatta, hogy igen, rendben van!

Forrás: TV2


Budapest Eye: A testi felépülés egy dolog. De mindketten lelkileg is meg voltatok terhelve. Nem lehetett könnyű nektek, csak egymásra számíthattatok. Rengeteg mém készült rólatok, gúny, vicc tárgyává váltatok az interneten. Ezt meg és túl kellett élnetek.

Emese: Ezen mi sosem fogunk nevetni. A tanulságokat leszűrtük ebből az egészből és megyünk tovább. A legfontosabb, hogy ne ostorozzuk magunkat, mert hoztunk egy rossz döntést.

Anett: Emesén kívül számíthattam még a családomra és a barátaimra, akik mellettem álltak. Azzal, hogy végig mellettem voltak, nagyon sokat segítettek.

Budapest Eye: Az Ázsia Expresszben mit volt a legnehezebb dolog elhagyni? Olyan dolgokra gondolok, amik a hétköznapjaitok során fontosak.

Emese: Igazából mindent. Mi nagyon hiú csajok vagyunk. Szeretünk megjelenni, igényesek lenni, illatosak, jól kinézni. De közben én nagyon szeretem a szélsőségeket. Két véglet vagyok. Egy vidéki parasztlány (jó értelemben), és valahol hercegnő is. Ezt szeretem magamban kombinálni. A műsor során megélhettem a szélsőségeim is. Az Ázsia Expressz volt a mi Jumanjink.

Anett: Azt azért tudni kell, hogy próbáltunk okosan, gazdaságosan felkészülni. Mindenből vittünk mini verziót. Beosztottuk és próbáltuk a lehetőségekhez képest kihozni magunkból a maximumot. Tisztában voltunk vele, mire vállalkozunk és így is készültünk fel.

Budapest Eye: Anett, a következő kérdés hozzád szól. Pontosan 20 évvel ezelőtt pottyantál be köztudatba egy népszerű valóságshow által. A jubileum egy dolog, de 20 évvel később most együtt szerepelsz Stohl Andrással, aki annak idején annak realitynek a műsorvezetője volt. Milyen érzés ez számodra?

Anett: Jaj, tényleg! 20 éve kerültem a köztudatba, még nagyon kislány voltam. Nyilván én benne nem hagytam akkora nyomot, mert ugye ő egy csomó másik szereplővel találkozott. Viszont számomra nagy dolog, hiszen ő volt az, aki ott volt, aki felvezetett, ő volt az, aki őrjöngött a színpadon. Nagyon vártam, hogy Andrissal találkozzunk, mert teszem hozzá, erre ritkán van lehetőség. Egy kezemen meg tudom számolni, hogy az elmúlt 20 év során hányszor találkoztunk valamilyen eseményen. Nekem ő a karrierem kezdetét jelenti.

Budapest Eye: Mit adott nektek az Ázsia Expressz?

Emese: Rengeteg élményt, kalandot. Olyan helyzetben érezhettem magam, amire mindig is vágytam. Folyamatosan pörgésben lenni, izgalmakat megélni, erre vágytam.

Anett: Személyiségfejlesztést, önfejlődést kaptunk. Kiment ázsiába két lány és hazajött két másik lány.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések