A Zeppelin új Budapest modellje egy különleges brunch keretében mutatkozott be Grecsó Krisztiánnal és Szabó Győzővel a minőségi időtöltés jegyében. Los Angeles és Róma után Budapest is megihlette a gyártót.
A ruhlai POINTtec, a Zeppelin órákat is gyártó cég újabb sorozattal lepte meg a márka rajongóit. A Zeppelin márka tisztelgés a léghajózás, a repülés előtt. A márka Ferdinand von Zeppelin grófról, a léghajózás 20. századi úttörőjéről kapta a nevét, ami a márka Zeppelin léghajót ábrázoló logójában is megjelenik. Az óramárka minden részletében a repülést idézi. Küllemében, műszaki paramétereiben a mai kor elvárásainak megfelelő, elegáns és időtlen pilótaóra, kiváló ár-érték arányban.
Június 19-én Budapesten, egy dunai hajó fedélzetén mutatkozott be a Zeppelin legújabb modellje, amelyet Budapest ihletett. Az óramárka egy újabb exkluzív modellel bővült amely Budapest városának eleganciáját és kultúráját ötvözi. A gyártó új modellje Los Angeles és Róma után méltó megemlékezés az 1931-es eseményre, amikor fővárosunk felett repült a híres léghajó.
Nathalie Birk, a gyártó POINTtec cég ügyvezető igazgatója így fogalmazott a bemutatón: „Mindig öröm meglátogatni partnereinket világszerte, de a mai nap valóban megtiszteltetés. Budapest hihetetlenül inspiráló város, remélem, mindannyian szeretni fogják legújabb remekművünket, és hogy folytathatjuk közös utunkat, megbecsülve azt az értékes időt, amit egymással tölthetünk.” Az esemény során Nathalie Birk köszönetét fejezte ki Daróczy Péternek, a forgalmazó Óramű Kft. ügyvezető igazgatójának a meghívásért, és kiemelte az erős partnerséget és az együttműködési törekvéseket a jövőbeli stratégiák kidolgozásában. „Nagyon örülünk, hogy együttműködhetünk Péterrel és csapatával, és izgatottan várjuk, hogy közösen dolgozzunk a jövő stratégiáján” – tette hozzá.
0 Megjegyzések