"SOKAN MONDTÁK, HOGY ÉN LESZEK A KÖVETKEZŐ PALVIN BARBI." - INTERJÚ KEVEHÁZI LILIVEL!

A TV2-őn futó Next Top Model Hungary műsor első részében tűnt fel és bejutott a 16 legjobb közé. Ő Keveházi Lili, aki 18 éves, gyönyörű és a divatszakma is lát benne bőven fantáziát. De nem minden alakult úgy az életében, ahogy szerette volna. Lili elsírta magát a zsűri előtt, amikor apukája, Keveházi Gábor, a Kossuth- és Liszt Ferenc-díjas balettművész szóba került, ezzel a megadva a műsor egyik legmeghatóbb pillanatát. Lili ugyanis szorosabb kapcsolatot szeretne édesapjával kialakítani, aki látta leányát a tévében és rögtön fel is hívta telefonon, hogy közölje, büszke rá, így a köztük lévő probléma megoldódni látszik.



Budapest Eye: A műsor nyitó részében elsírtad magad, amikor apukádról volt szó. Mit éreztél, amikor láttad ezt a jelenetet a televízióban?

Keveházi Lili: Nevettem rajta, mert ezt a témát eredetileg nem akartam felhozni. Ez annyira személyes volt számomra. Azt nem tudom, hogy ez Tomán Szabinának volt valamiféle “anyai érzése”, de az, hogy így telibe belekérdezett, az nagyon meglepett és utólag látva is nevettem rajta, mert nagyon mókásnak találtam ezt a hirtelen szituációt. Mindeközben pedig érzelmekkel teli, megható volt, mert nem mindennapi téma, amiről bátran szoktak beszélni.

Budapest Eye: Apukád látta a műsort? Mit szólt hozzá és változott-e valami emiatt?

Keveházi Lili: Persze! Beszélgettünk erről apával és megértette, hogy mélyebb kapcsolatot akarok építeni vele. Abban maradtunk, hogy többet fog keresni. Most naponta keres is, telefonál, hogy minden rendben van-e velem. Úgy érzem, hogy sikerült nála valamit elérnem. Nem biztos, hogy megbeszélem ezt vele, hogy ha a Szabina nem kérdez rá. Örülök ennek!

Lili, a Next Top Model Hungary első adásában.


Budapest Eye: Együtt néztétek meg a műsort?

Keveházi Lili: Külön-külön láttuk, mert én anyukámmal élek. Anyával néztem meg. Apa felhívott a műsor után és mondta, hogy szép voltam és nagyon büszke rám.

Budapest Eye: Kiss Márk ruhában vagy…

Keveházi Lili: (Izgatott lesz és fülig ér a szája) Igen, igen! Nagyon örülök annak, hogy Kiss Márk ruhában vagyok, nagyon szeretem Márk stílusát, a tervezéseit. Az, hogy egy ilyen csodálatos ruhát hordhatok, illetve személyesen ismerhetem a tervezőt is, számomra leírhatatlan. Ráadásul hasonló ízlésem van, ezáltal sosem tudunk félrelőni és mindig imádom azt a ruhát, ami éppen rajtam van. Ez látszik is, hogy szuper jól érzem magamat!

Lili, a sajtótájékoztatón


Budapest Eye: Milyen érzésekkel tekintesz vissza a Next Top Model Hungary műsorra?

Keveházi Lili: Nagy-nagy hatással volt számomra, rengeteget tanultam belőle. Személyes fejlődésen is átmentem, a modellkedéssel kapcsolatban is, valamint tele volt izgalmakkal, fordulatokkal, mert sose tudtuk, hogy mi fog következni. Számunkra minden meglepetés volt, ami látszott is rajtunk. Remek volt az egész, egy nagyon-nagy élmény!

Budapest Eye: Kialakultak új kapcsolataid, esetleg szert tettél új barátokra itt?

Keveházi Lili: Igen, lettek új barátnőim. Igyekeztem mindenkivel jóban lenni.

A sajtótájékoztatón, a show műsorvezetőjével, Ördög Nórával


Budapest Eye: Naomi, Cindy, Claudia. Legendák a divatszakmában, akik mind a mai napig inspiráló hatással vannak az új generációk számára is. Neked kik a példaképeid?

Keveházi Lili: Sajnos én már egy másik generációt képviselek. Cindy, Naomi és a többiek hihetetlenül fantasztikusak, óriási karriert futottak be, de akire felnézek, akit én mondanék, és valószínűleg minden magyar lány, az Palvin Barbara. Ő lenne példakép, viszont a nagy elődök is példaképek. Sokan mondták, hogy hasonlítok Palvin Barbira, meg hogy én leszek a következő Palvin Barbi. Remélem, hogy ez a jövőben tényleg így alakul és találkozhatok vele személyesen is, mert ez még sajnos nem sikerült.

A Next Top Model Hungary versenyző hölgyei


Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések