EXKLUZÍV: NYILATKOZOTT RUBINT RÉKA - ÍGY LEPLEZTE LE SAJÁT MAGÁT A DWTS ÚJ VERSENYZŐJE!

Exkluzív környezetben egy nagyszabású sajtóesemény keretein belül leplezték le a világszerte népszerű táncos showműsor, a Dancing With The Stars idei szereplőit. A leleplezett sztárok között volt Rubint Réka is, aki néhány nappal ezelőtt a féltve őrzött titkot véletlenül felfedte, amikor ugyan abban a csinos cipőben pózolt a közösségi oldalán, mint amit a titokzatos táncos lábú sztáron is látni lehetett a műsor felsőtest nélküli reklámfotóján. Amikor a kínos incidensről kérdeztük, válaszai ellentmondásosak lettek.

Rubint Réka és táncpartnere, Andrei Mangra

Budapest Eye: Andrei, mit szólsz? Két olyan óriási név után, mint Gabriella Spanic és Tóth Andi, te táncolhatsz a fintneszkirálynővel, Rubint Rékával.

Andrei Mangra: Ő a legjobb, akit kaphattam idén, mert egy nagyon nehéz éven vagyok túl, de nagyon, és nem vagyok abban a topp formában, amiben szoktam.

Rubint Réka: Kigyúrom! Kigyúrom!

Andrei Mangra: Kaptam egy ajándékot!

Budapest Eye: Réka, mit gondoltál, amikor felhívtak és felkértek a Dancing With The Stars-ba?

Rubint Réka: Erre a hívásra vártam! Nem tudom, hogy van-e nálam nagyobb rajongója ennek a műsornak. Annyira vágytam, hogy ennek a műsornak a részese legyek. Amikor pedig megláttam, hogy Andrei lesz a párom... Mert én nagyon nagyon hiszek a gondolat teremtő erejében és csak erre tudtam fókuszálni, hogy ő legyen a párom. És amikor ez megtörtént, akkor azt mondtam, hogy ez tényleg működik! Én nagyon boldog vagyok, velem madarat lehet fogatni! (nevet)

Andrei Mangra: Ismerem Rubint Rékát, a nevet, de nem a személyét. Ő olyan, mint egy gyerek, szuper gyerekes energiával. Pure. Ilyen párom nem volt, ilyen tiszta energiával.


Budapest Eye: Réka, nem mehetünk el amellett, hogy a közösségi oldalakon pár nappal ezelőtt már gyakorlatilag felfedték, hogy szerepelni fogsz a Dancing With The Stars-ban.

Rubint Réka: Mire gondolsz?

Budapest Eye: A cipőd alapján több rajongó, hozzászóló is rájött, hogy te leszel az egyik táncos sztár.

Rubint Réka: Az az igazság, hogy azon kevés emberek közé tartozom, akiknek nincs arra ideje, hogy más oldalakat nézzen. (nevet) Nekem konkrétan a saját oldalamra is alig van időm. Azt az időt, amit arra fordítanék, hogy másokat nézzek és kémleljek, és mások után kutassak, azt én mindig az alkotásra szánom. Pont akkor is táncoltunk, próbáltunk. Tényleg nem találkoztam ezzel.

Budapest Eye: Akkor tisztázzuk. Én egy olyan oldalon láttam ezt a posztot, ahol össze volt vágva a két kép, kísérőszöveggel, miszerint törölted a közösségi oldaladról a fotót, ami lebuktatott, amin ugyan az a cipő volt látható, mint amit a Dancing With The Stars is kitett az egyik titokzatos szereplőjéről.

Rubint Réka: Igen, mert a...

Budapest Eye: Akkor tudtál róla?

Rubint Réka: Nem, azt nem tudtam. Egy telefon hívást kaptam a szerkesztőktől, hogy ebben a cipőben semmit ne posztoljak.


Budapest Eye: Ez egy régi kép volt?

Rubint Réka: Nem. Ez egy néhány napos kép. Hát... lehet, hogy rajtam volt az a cipő, igen, ez a cipő volt rajtam. És... Látod? Nem vagyok elég rutinos. De kaptam egy ilyen SMS-t, hogy vegyem le, de az okát nem tudtam, azt nem raktam össze.

Budapest Eye: Réka, melyik táncot várod a legjobban?

Rubint Réka: A tangót! Imádom a hangulatát, a lüktetését, el tudom magam képzelni egy nagyon-nagyon extra kontyal, egy falatnyi kis ruhában. Akármeddig is jutunk, az biztos, hogy mindent meg fogok annak érdekében tenni, hogy mind a nézők, a követőim és Andrei is büszke legyen rám.

Megjegyzés küldése

1 Megjegyzések