Deutsch Krisztina az Etele Pláza bérbeadási és marketing igazgatója, Radványi Gábor a Futureal csoport főépítésze és Dömötör Tamás Albert rendezvény és marketing menedzser is szívesen adott interjút a Budapest Eye-nak büszkeségükről, az Etele Cinema-ról.
![]() |
Fotók forrása: Portfolio.hu, LinkedIn |
Budapest Eye: Milyen szempontok alapján döntötték el, hogy a mozi kik által és hogy jöhet létre?
Deutsch Krisztina: Nagyon nagyon sokat gondolkodtunk, rengeteg nemzetközi szakértőt bevontunk, hogy milyen mozit érdemes csinálni. Érdekes módon eltérő nemzetközi vélemények voltak, végül úgy döntöttünk, hogy ma az emberek mozi választásában a minőségen túl az játszik legnagyobb szerepet, hogy az adott intervallumban megtudja-e tekinteni azt filmet, amit szeretne. Ez hozta magával azt, hogy nagy alapterületű és nagy teremszámú mozit kelljen létrehoznunk.
Budapest Eye: Gábor azt mondta - "amióta én itt nézek filmet, azóta máshol nem jó.". Ezzel a jelenlévő sajtó is egyet értett. Eddig milyen visszajelzések érkeztek?
Radványi Gábor: Az emberek nagyon szeretik ezt a kényelmet, szolgáltatási szintet. Megkedvelték. Felhívták a figyelmemet, hogy vannak olyan mozik, ahol nem működnek a hangfalak és hirtelen elkezdtem észre venni ezeket a hiányosságokat más mozitermekben és zavart! Eddig észre sem vettem, nem volt rá szenzorom. Most ez a mozi kiépítette ezt a szenzort. Azt gondolom, idővel mások is észre fogják venni a különbséget. Teljesen új játékosok vagyunk ezen a piacon, de az teljesen egyértelmű volt, hogy csak úgy tudunk egy nagy nemzetközi lánccal felvenni a versenyt, ha fölé lövünk minőségben. Jobbak akartunk lenni.
Dömötör Tamás Albert: Nem csak mint üzemeltető, hanem mint moziba járó filmrajongó is azt kell hogy mondjam, hogy szívesen jövök be ide minden nap, nem csak dolgozni is, hanem magánemberként. Felülmúlta a várakozásokat!
Budapest Eye: Melyik terem az abszolút kedvenc?
Radványi Gábor: Én a Pixel termet szeretem. Annyira multifunkcionálisra sikerült.
Dömötör Tamás Albert: Egyértelműen a kettes terem! Én ott már ültem minden szinten. És az elején, ahogy elindul az Etele Cinema logó, a hozzá tervezett pixel vezérelt led-show-val... még mindig ráz a hideg tőle.
Budapest Eye: Szakmán belül kaptak visszajelzéseket?
Radványi Gábor: Feladtuk a leckét és nyilván konkurenciák vagyunk, de megosztozunk a piacon. Nagyon pozitív visszajelzéseket kaptunk, irigykedő arcokkal találkoztunk.
0 Megjegyzések