BAUKÓ ÉVÁVAL ÉS BERKI MAZSIVAL IS SZÍVESEN MEGMÉRKŐZNE DÉR HENI A SZTÁRBOXBAN!

Az RTL Sztárbox műsorában Női könnyűsúly kategóriában lép a ringbe Dér Heni, akinek bár az életében mindig is fontos szerepet töltött be a sport, a küzdősportokat tudatosan elkerülte, mivel úgy vélte, nem lenne az annyira jó ötlet a vehemens vérmérsékletéhez. A Sztárboxban azonban kihívást látott, és bár pici babája van, vállalta a kemény feladatot, amit ma már nagyon élvez. Sőt! Még új és régi ellenfelek is megfordultak a fejében.

Forrás: RTL


Budapest Eye: Mennyire volt megterhelő számodra a felkészülési időszak? Ha jól tudom, abszolút az alapokról indultál neki, nincsenek tapasztalataid a boxal.

Dér Heni: Így van! Egyáltalán semmi. Bokszkesztyű egyszer volt a kezemen egy fotózáson, azt véletlenül a napokban találtam meg. Hogy milyen érdekes… el is felejtettem. Viszont soha egy ütést nem ütöttem. Tudatosan elzárkóztam a küzdősportok elől. Féltettem magamat. Mert tudom, hogy milyen vehemens vagyok. Az én vérmérsékletemmel nem kell ebbe belemászni, nem kell nekem felesleges baj, vagy sérülés. Érdekes, hogy az első alkalom után azt mondta az edzőm, hogy én erre születtem.

Budapest Eye: Hallhatóan élvezettel beszélsz a bokszról. Megtanultad szeretni?

Dér Heni: Wow, nagyon igen! Nagyon szeretem! Az első pillanattól kezdve. Ha nem így érzi más, azt nagyon sajnálom, mert hogy ha nem jön meg ez a szeretet, akkor ezt nagyon-nagyon gyorsan fel lehet adni, mert valóban nem egyszerű.

Budapest Eye: Van Sztárbox-ellenfél álmod? Egy olyan híresség, akivel szívesen ringbe szállnál?

Dér Heni: Baukó Évi például egy olyan személy, akivel szívesen megmérkőznék. De viccet félretéve, lehet, hogy nála azon kellene görcsölnöm, hogy az agresszív stresszt kivegyem a bokszból és maradjon a játékosság. De nagyon szívesen megmérkőznék két barátnőmmel is. Sajnálom, hogy a barátnőim. (nevet) Viszont azt érzem, hogy nagyon bivaly, betyár ügyesek lennének. Az egyikük Laky Zsuzsi, a másik pedig Tápai Szabina. Én velük nagyon szívesen bokszolnék, és még Mazsival is.

Budapest Eye: Ebben biztos vagy? Berki Mazsi tavaly decemberben nyerte meg a Sztárbox 2023-as évadának női könnyűsúly-kategóriáját.

Dér Heni: Így van, ő nyert tavaly. Nagyon sajnálom, hogy nem tudtam vele ringbe szállni. Ez szívfájdalmam maradt. Nagyon bízom benne, hogy lesz még rá alkalom.

Forrás: RTL


Budapest Eye: Nem olyan régen szültél. Valószínűleg ez megterhelte a tested, a szervezeted, nem voltál sokáig olyan erős. Viszont most hónapok kemény munkáján vagy túl, ami mellett pedig helyt kellett állj, mint anya, társ, influencer. Kivett ez belőled?

Dér Heni: Ez volt a legnehezebb. A megküzdés, az anyai ösztönök félretevése, minden egyes nap. Akkor, amikor megetettem a babámat, lefektettem aludni és elindultam az edzőterembe. Meg kellett tanulnom “átkattintanom” az agyamat. Az első két-három hónapban folyamatosan ott volt fél szemem a telefonomon. Az első pár erősebb ütés után, amit kaptam, azonnal az jutott eszembe, hogy kell ez nekem? Édesanya vagyok, de tényleg! Hiszen nyilván ennek nagyon sok veszélye van. De nagyon felkészültem. Nagyon készültünk az edzőmmel, hogy ne ész nélkül csináljak mindent. Ha a férjem nem lett volna ennyire támogató, és nem áll hozzám ennyire nyitottan, természetesen, akkor én most nem lennék itt. Gergő az én nagy láthatatlan szuperhősöm.

Budapest Eye: Nézted az eddigi Sztárbox adásokat? Mit szűrtél le belőlük?

Dér Heni: Az összeset! A legfontosabb probléma az, hogy én végignéztem az összes részt, de teljesen más most, amikor már tudom, hogy milyen egy ütés, vagy a felkészülés. Úgyhogy az egészet elölről kellett kezdenem, és nagyon-nagyon sok mérkőzést ismét újranéztem. Már teljesen más szemüvegen keresztül figyelem így.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések