ÜNNEPEL A BCEFW! ÉRKEZIK A 10. JUBILEUMI DIVATHÉT!

Az országimázst is építő és a divatipari vállalkozások piacszerzését is segítő 10. jubileumi Budapest Central European Fashion Week alkalmából a Magyar Divat & Design Ügynökség nagyszabású sajtóeseményt tartott a Szépművészeti Múzeumban. A helyszínválasztás nem véletlen, a pompázatos múzeum ad ismét lenyűgöző keretet a divatvilág legkiemeltebb rendezvényének, melynek kreatív részletei is megjelennek az idei BCEFW háttereken. Erről és a jubileumról is beszélgettünk a rendezvény csúcsfiguráival, Jakab Zsófiával (Vezérigazgató) és Forintos-Szűcs Anitával (Általános vezérigazgató-helyettes).


Budapest Eye: 10. jubileumi fashion week. Fontos üzenettel, mely egyben mérföldkő, amit gondolom megünnepeltek. Hogy ünneplitek ezt a divat évfordulót?

Forintos-Szűcs Anita: A csapat fogja megünnepelni , a végén, mint mindig (nevet). De úgy vélem, hogy igazából azt ünnepeljük, hogy már itt vagyunk. Hiszen ez a 10. jubileumi divathét. Annak ellenére, hogy mi történik a világban, tudunk olyan biztonsági platformot nyújtani a hazai tervezőknek, melyen bemutathatják a termékeiket. Az is fontos, hogy el tudjuk hozni a nemzetközi médiát, illetve az értékesítésre is nagy hangsúlyt fektetünk, nem csak marketingre. Ami pedig kiemelt dolog: az Ukrán tervezőket támogatjuk.

Jakab Zsófia: Az összefogásra hívnám fel a figyelmet. Most kifejezetten az Ukrán divathéttel szeretnénk együttműködni. Több Ukrán tervezőnek biztosítunk lehetőséget. Hiszen nekik is jubileumi hét lett volna ez, ha megtudták volna szervezni. Ilyen időszakban nagyon fontos, hogy tartsunk össze. És ismét egy ilyen szép helyszínen vagyunk, ami nekem külön öröm, most nyilván picit a turisztikai sapkámat is ide hozva (Jakab Zsófia egyben a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese is - a szerk.), hogy fontos a lokáció, fontos hogy mit üzenünk magunkról, hogy van egy olyan helyszín, melyre büszkék vagyunk.


Budapest Eye: A BCEFW reklám háttere szezonról-szezonra változik, színben, mintázatban. Most éppen halványlila, melyen gyógynövények, tengeri és mezei élőlények keretezik a látványt. Mi alapján dől el, hogy éppen mi a kreatív látvány?


Forintos-Szűcs Anita: Hát, én köszönöm, hogy valaki ezt észrevette! Ezt tényleg köszönöm, mert fantasztikus dolog, ami itt készül. Kreatív csapattal dolgozunk a legelső fashion week óta és ők mindig a globális trendeket követik. Most a Szépművészetiben vagyunk és ehhez igazították a dolgot, de a virágok már többször visszaköszöntek nálunk. Amit kiemelnék, hogy - te igen, most megdicsérted, ez nagyon jó - de különben van egy stratégiai együttműködésünk a Camera Nazionale della Moda-val, és ők itt vannak minden szezonban, és mindig elmondják, hogy amit a kreatív team alkot nálunk, az fantasztikus!


Jakab Zsófia: Minden szezonnak a kreatívja az egy nagyon aktuális trend, irányvonal. A kreatív team rengeteg időt tölt azzal, hogy trend-kutatást végezzen. A lila szín - és a nadrágom is valószínűleg ezért történt, ami tényleg most véletlen - ez a trend-szín jelenleg. A virág motívumot tudatosan próbáljuk bent tartani, és most a képzőművészeti alkotások inspirációként hatottak. Természetesen minden egyeztetve van a Szépművészeti Múzeummal. Picit ezzel is szeretnénk jelezni az összekapcsolódásunkat. Komoly munka van mögötte. Ez a kreatívban mindig megjelenik.



A teljes program itt található: bcefw.com

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések